‘Companion’ mihatag og paglaum sa 40 segundos  

SUD lang sa 40 segundos, ang 21-anyos nga digital artist Vince Serrano nitumong sa paghatag og paglaum sa mga tawo nga dunay emosyonal kalibog pinaagi sa animated digital video “Companion”, usa ka istorya sa magul-anong batang lalaki nga hapit naghikog apan nakadawat og bag-ong sa paglaum.

Ang batan-ong animator‘s short video maoy nidaug tali sa 20 ka mga tampo sa “Hope in 40 Seconds” video competition nga gilusad niadtong Hunyo sa Natasha Goulbourn Foundation (NGF), usa ka non-profit organization nga nagtutok sa magul-anon balik sa kahayag.

Ang awarding ceremonies gipahigayon niadtong Oktubre 6 sa pag-obserbar sa National Mental Health Awareness Month.

“Although I heard a lot of suicide cases when I was still in college, I didn’t put much thought on them until I decided to take on the challenge of doing an animation for NGF. I had to research about mental health and that was when I realized that it is actually a hidden epidemic, a real issue which needs our attention. This further inspired me to do my best so that in my own little way, I would be able to help other people,” matod ni Serrano.

Ang kompetition nag-aghat naidtong nag-antos sa depresyon lakip sa ilang minahal sa kinabuhi sa pagkuha og giya gikan sa HOPELINE, NGF’s free 24/7 suicide hotline nga makontak sa mosunod nga numero: 804-HOPE(4673), 0917-558HOPE(4673), ug 2919 (toll free for TM and Globe).

“We received a number of exceptional submissions but Companion stood out among them with its very clear message of desperation and hope...” matod ni Jean Goulbourn, President of NGF.

Sa pagkakaron, ang kinabuhi nga nawala sa paghikog matag 40 segundos, busa nahimo kining ikaduha nga komon nga hinungdan sa kamatayon sa nag-edad og 15-29 sa tibuok kalibotan, sumala sa World Health Organization (WHO).

Duga pa, ang depresyon dominante sa nagkasakit ug dunay bikil sa lawas sa mga lalaki ug babaye nga nag-edad og 10 ngadto sa 19.

Ang kampanya ubos sa pasuporta sa nag-unang telecommunications company Globe Telecom, Department of Health, ug UP JMA, usa ka university-wide student organization nga nisagop sa kampnaya sa ilang orhganisasyon nga proyekto nga gitawag og SPARK: The Movement to promote healthy lifestyle and to spread hope among the country’s youth.

“Globe is a long-time partner of NGF in providing the information and communications technology infrastructure for HOPELINE. Being an ICT company, Globe also believes that it is its duty to protect and educate the people on the impact of technology. Through the video, we hope that we can also prevent young people from taking their lives due to cyber bullying which causes a lot of pressure and stress,” matod ni Fernando Esguerra, Globe Director for Citizenship.

Ang Globe kasamtangang nagpadagan sa Digital Thumbprint Program workshops alang sa mga tinunan aron paggiya sa mga tinun-an bahin sa responsable sa pamatasan online ug nakighiusa sa United Nations Children’s Fund (UNICEF) Philippines ug Ateneo Human Rights Center alang sa pagpanalipod sa mga bata batok sa online exploitation.

Ang Companion (https://youtu.be/Csdutnv_38I ) wala lang nakakuah sa grand prize apan nakadawat sa People’s Choice Award.

Labing duol sa tigi sa Companion mao ang Catch of Hope (https://www.youtube.com/watch?v=fuKRm9B1bWE&feature=youtu.be) ni Chih-Chiang “Jason” Wei ug Heartless (https://youtu.be/hkFkUxUs0Dw ) ni Noel Manao.

Ang Catch of Hope nagtuki sa pagkawala sa batan-ong lalaki nga nagtuo nga naa ang tanan kaniya, hinungdan sa iyang pag-ambak sa taytayan dihang nakasugat og problema.

Ang Heartless bahin sa potensiyal sa usa ka tawo mas nabalik sa tibuok nga emosyon human nabilanggo sa dulom nga pagtuo sa iyang hunahuna.

Ang mga tampo gipili base sa mosunod nga criteria: Originality - 15%, Storyline/Concept - 20%, Relevance to the Theme – 15%; Technical Skills – 15%; Creativity – 15%, Visual Impact – 20%. (PR)

Trending

No stories found.

Just in

No stories found.

Branded Content

No stories found.
SunStar Publishing Inc.
www.sunstar.com.ph