TUNGOD sa kamaayo sa programa sa adbokasiya ug internal communications initiatives, ang Globe Telecom nakadawat og citations gikan sa local marketing luminaries sa miaging 2015 PANAta Marketing Effectiveness Awards.

Lakip sa 59 awardees ug top Philippine companies nga nakadaog, ang Globe nakakuha og pag-ila sa tanang kategoriya sama sa advocacy marketing, brand ug internal communications.

“To be bestowed with these PANAta awards is an affirmation from local advertising industry stalwarts that our advocacies and communication programs transcend their purpose. They can serve as effective marketing tools to deliver a ‘Globe of good’ to a wider public as we continue to be a model corporate citizen of the Philippines,” matod ni Globe Senior Vice President for Corporate Comm.s Yoly Crisanto.

Ang Globe nakadawat og award sa iyang Project 1 Phone, usa ka halapads nga corporate social respon­sibility (CSR) program nga nag-awhag sa mga kusomer sa pagpalambo sa ICT segment Globe Business nga mahimong kabahin sa wide-scale electronic waste (e-waste) recycling movement.

Ang ideya sa pagdonar sa karaang mobile phone units nga mahimong magamit nga materyal alang sa pagtukod og edipisyo sa mga tunhaan sa Aklan nga naghatag og konspeto bahin sa environmental sustainability drive.

Kapin sa 50 ka enterprise clients, ang Project 1 Phone nakatabang sa pagpaminos sa greenhouse gases ngado sa 207 million kilograms. Ang online, promotional video material nikuha og kapin sa 471,000 YouTube views, samtang ang total digital nikabig og 37.2 million impressions.

Labing importante, ang kita nga niabot og kapin sa US$ 189,000 o P8 million alang sa pagtukod og mga tunghaan nga nagbasi sa Aklan.

Ang #ProjectWonder­ful nihiusa sa tanang kompanaya sa kompa­niya. (PR)