SECTIONS
Saturday, July 20, 2019
SUPERBALITA CEBU

Globe Telecom mitala og maayo nga performance

ANG Globe Telecom mitala og strong mobile performance sukwahi sa global telco market prediction nga moubos ang kita.

Nakahimo ang Globe Telecom sa paglapas sa global market predictions bahin sa financial slowdown sa telecommunications industry human ang ilang ss overall service revenues nisaka kanunay sa miaging lima ka tuig.

Kini giduso sa innovative mobile strategies sama sa customized mobile plans ug promos, wider content offerings, ug streamlined customer experience.

Niadtong 2013, usa ka analysts gikan sa Ovum, London-based independent consultancy firm nga nagtutok lang sa telecommunications, predicted nga walay laing rehiyon sa kalibotan nga motubo ang kita gawas sa Africa motala sa compounded annual growth rate (CAGR) taas sa 3% tali sa 2012 ug 2018.

Dugang pa, ang service revenues sa operators globally mogamay sa 2018 sa unang higayon sa kasaysayan sa mobile industry.

Uban sa lig-ong mobile strategies nga nakalatid, ang Globe nikuha og 9.1% CAGR alang sa iyang overall service revenues gikan sa 2014 nadto sa 2018, nalaabwan ang nahimo sa main competitor ug local telco industry atol sa samang panahon.

Ang Globe Telecom’s CAGR sa miaging lima ka tuig taas usab nga kapin sa 5.6% nga natala gikan sa 2009 ngadto sa 2013.

Ang CAGR nagpakita sa rate of return sa puhonan sulod sa usa ka panahon.

“We are proud that our strategy of disrupting the telco business model delivered consistent financial results in the past five years. With our unwavering commitment to bring our customers better quality of experience, we will continue making positive strides in the ICT and digital space. We will step up our efforts on managing costs, growing revenues, and driving efficiencies to fuel further our digitalization efforts for our customers,” matod ni Globe President and CEO Ernest Cu.

Ang paspas nga pagtubo sa kompaniya sa service revenues maoy yawe sa naghaling sa gibubo nga puhonan alang sa maayong enobasyon sa digital solutions, halapad nga access to content, dugang bundled offers, ug maayong kalidad sa user experience.

Tumong sa pagkab-ot sa customer demand sa dugang bandwidth-intensive content, ang Globe nipuno og capital expenditure (capex) nga P63 billion ning tuiga 2019. (PR)


VIEW COMMENTS
DISCLAIMER:

SunStar website welcomes friendly debate, but comments posted on this site do not necessarily reflect the views of the SunStar management and its affiliates. SunStar reserves the right to delete, reproduce or modify comments posted here without notice. Posts that are inappropriate will automatically be deleted.


Forum rules:

Do not use obscenity. Some words have been banned. Stick to the topic. Do not veer away from the discussion. Be coherent. Do not shout or use CAPITAL LETTERS!

sunstar.com.ph