Globe milusad sa unang credit card-free Facebook ads platform sa MSMEs

MGA OPISYAL: Si Facebook Philippines Country Director John Rubio ug Globe myBusiness Senior Advisor Derrick Heng atol sa paglusad sa Globe myBusiness Ad Creator. (Tampo nga hulagway)
MGA OPISYAL: Si Facebook Philippines Country Director John Rubio ug Globe myBusiness Senior Advisor Derrick Heng atol sa paglusad sa Globe myBusiness Ad Creator. (Tampo nga hulagway)

ANG Globe myBusiness nakig-uban sa Facebook sa paglusad sa Philippine’ first credit card-free platform alang sa micro, small, and medium enterprises (MSMEs) sa paghimo ug pag-boost sa ilang ads nga sayon lang sa Facebook.

“Globe myBusiness understands the dilemma that micro and small entrepreneurs face when trying to spread awareness about their products and services. While business owners acknowledge the importance of social media marketing and advertising, many of them do not own a credit card which is a requirement by Facebook if one wants to put up an ad in the Philippines. On one hand, those who do have a credit card do not want to use their personal account for business purposes,” matod ni Ces Porto, Globe myBusiness Marketing Head.

Dugang niya, isip kabahn sa entrepreneurs sa ilang digitalization journey, ang Globe myBusiness nakahukom sa pagpakig-uban sa Facebook sa paghimo sa talagsaong plata-porma, labing una sa nasod, aron pagtubag ug paghatah og dugang opurtunidad sa MSMEs sa pagpalambo sa ilang negosyo ngadto sa mas lapad nga merkado.

Sa laing bahin, si John Rubio, Country Director, Facebook Philippines niingon, “Each day people come to Facebook to connect with the people, products, and services that they care most about. Across the world, there are over 90 million businesses on Facebook, and over 25 million businesses on Instagram -- that are using our free and paid tools to run and grow their businesses...”

Uban sa Globe myBusiness Ad Creator, ang tag-iya sa pamatigayon makahimo na sa ilang content ug pagkuha og advertising expense direkta sa ilang Globe myBusiness Postpaid Bill nga nagpapas na sa panginahanglan sa pag-angkon og credit card sa pagbayad sa Facebook ads.

Ang credit card nga penetration sa Pilipinas nagpadayong ubos. Niadtong 2017, ang survey sa World Bank Global Findex nagpakita nga 1.9% lang ka mga Filipinos 15 years old ug patas ang nanag-iya og credit card, ang MSMEs dili hingpit makapatuman sa Facebook marketing ug advertising. (PR)

Trending

No stories found.

Just in

No stories found.

Branded Content

No stories found.
SunStar Publishing Inc.
www.sunstar.com.ph