SUPERBALITA CEBU

Telemedicine moabag batok sa Covid-19

NAGPADAYON ang nagkadaghang kaso sa Covid-19 sa Pilipinas, ang publiko giawhag nga mogamit sa opurtunidad ug dakong bentaha sa telemedicine services sa pagpalit og kuha og medisina samtang naa lang sa balay o ubos sa kuwarantina.

Si Maridol D. Ylanan, CEO sa Global Telehealth, Inc. nagdumala sa KonsultaMD, niingon nga ang telemedicine maayong alternatibo sa mga ospital sa pagdumala sa emerhensiya nga alang sa critical situations.

Dugang pa, pinaagi sa telemedicine, ang kustomer o pasyente makakuha og doktor 24/7 samtang nagseguro nga dili sila mabutang sa risgo nga kahimtang sa pagtakboy sa virus human walay pisikal nga kontak ang pasyente ug doktor.

“Telemedicine providers are here to give health advice. KonsultaMD, for instance, has a team of doctors who are fully-equipped with the knowledge on how to deal with various medical concerns including COVID-19. Through telephone triaging, the doctor can advise the customer whether they need to go to the hospital for further evaluation or testing,” matod ni Ylanan.

Sa ubang nasod sama sa US, ang telemedicine naila na nga nag-unang pamaagi sa pagpakigbatok sa Covid-19 tungod sa panaglagyo o walay pisikal nga kontak sa pasyente ug doktor.

Ang US National Center for Immunization and Respiratory Diseases sa Centers for Disease Control and Prevention nipaalerto sa mga ospital bahin sa paggamit niini.

Samtang ang telemedicine dili pa kaayo komon sa mga Filipino, apan ang KonsultaMD gipaila na nga innovative healthcare service sa miaging lima ka tuig sa nasod pinaagi sa Globe 0 TM mobile phones o 02-7798-8000 gikan sa bisan unsang landline, bisan kinsa makasulti sa doktor ug mangayo og tambag bahin sa iyang kahimtang sa panglawas sa primary conditions, maternity, pediatrics, mental health, COVID-19, health coaching, nutrition counseling, reading sa laboratory ug diagnostic results, ug uban pa.

Ang KonsultaMD nagtanyag sa unlimited immediate access sa doctors pinaagi sa flexible ug maabot nga plans sama sa individual subscription fee nga P15 a week o P60 a month alang sa Globe Prepaid ug TM customers, deductible gikan sa ilang prepaid load.

Alang sa Globe Postpaid customers, dunay option sa pag-subscribe sa P99 per week plan nga pwedeng magamit usab sa dugang usa ka sakop sa pamilya o P150 per month with four extensions, chargeable to their monthly bill.

Ang non-Globe ug TM customers makakuha usab sa KonsultaMD services pinaagi sa usa ka tuig nga subscription nga P150 per month sa group o P60 a month sa individual, bayran sa ilang credit card o mobile money ug subject sa regular cell phone charges kon call via mobile.

Ang KonsultaMD ubos sa 917Ventures, ang labing dako nga corporate incubator sa Pilipinas ug wholly-owned subsidiary sa Globe Telecom. /(PR)


VIEW COMMENTS
DISCLAIMER:

SunStar website welcomes friendly debate, but comments posted on this site do not necessarily reflect the views of the SunStar management and its affiliates. SunStar reserves the right to delete, reproduce or modify comments posted here without notice. Posts that are inappropriate will automatically be deleted.


Forum rules:

Do not use obscenity. Some words have been banned. Stick to the topic. Do not veer away from the discussion. Be coherent. Do not shout or use CAPITAL LETTERS!

sunstar.com.ph