PNP milusad karon sa E-Sumbong

Gigarantiya ni Philippine National Police (PNP) Chief Guillermo Eleazar sa Lunes, Mayo, 17, 2021, nga ang dinaliang tubag sa mga reklamo sa publiko gipalambo og maayo pinaagi sa improved complaint referral ug monitoring system nga gitawag og E-Sumbong.

Matod ni Eleazar nga ang tanang mga reklamo ilang isipon nga dinalian.

“Dito sa ating improved complaint referral system, bawat matatanggap na reklamo o hinaing ay ituturing na urgent. Dapat laging isaisip ng mga pulis na time is of the essence tuwing makatatanggap ng tawag o text mula sa ating mga kababayan,” matod ni Eleazar atol sa paglusad sa E-Sumbong sa Camp Crame.

“Once they receive these concerns, they should immediately act and resolve the complaints. Kung dati may mga reklamong hindi napapansin, ngayon eh hindi na puwede iyon. Ito iyong assurance ko sa ating mga kababayan na ang sumbong niyo, eh, aksyon ko,” siya nidugang.

Ang programa tipik sa programang prayordad ni Eleazar, ang ika-26 nga hepe sa PNP.

Ang publiko mahimong maka-file og reports, complaints o concern nga nagkinahanglan og dinaliang aksyon sa kapulisan pinaagi sa official SMS hotlines 0919601752= ug 09178475757, social media accounts (Facebook.com/OfficialPNPhotline), email (e-sumbong@pnp.gov.ph) ug web portal (https://e-sumbong.pnp.gov.ph).

Matod ni Eleazar, ang matag reklamo manual nga gisusi sa gidestinong personnel ug ang matag balidong report i-forward ngadto sa hingtungdang police station o tukmang buhatan alang sa aksyon sa sumbong.

“So only those we consider as valid or legit na hindi sila mga hoax yun lang ang ipapasok natin sa system with the corresponding format and ipapasok kahit ‘yung mismong detalye ng text,” siya nidugang.

Si Eleazar nipahimangno sa mogamit sa system nga dili magbinuang human mahimong magukod sa huptan sa PNP-Anti-Cybercrime Group.

Naglaum si Eleazar nga pinaagi sa gipalig-on nga referral ug monitoring system, makuha sa kapulisan ang pagsalig ug kompyansa sa komunidad.

“Layunin nito na patatagin ang ugnayan ng publiko sa ating kapulisan. Kung makikita ng ating mga kababayan na kaagad nabibigyang-pansin at naaaksyunan ang kanilang mga reklamo, nasisiguro kong maibabalik ang kanilang kumpiyansa sa buong PNP,” siya nagkanayon. (TAPM sa SunStar Philippines)

Trending

No stories found.

Just in

No stories found.

Branded Content

No stories found.
SunStar Publishing Inc.
www.sunstar.com.ph