Talk to Papa Joe: Na scam ko?

DEAR Papa Joe,

Ako si Nelda, usa ka inahan diri sa Mandaue City. Ang akong patambagan mao ning usa ka kompaniya nga magpautang sa malls ug department stores.

Last year, nakautang ko nilag camera unya mga usa ka tuig nakong bayad, karon naimpas na. Pag-utang nako sa akong item, niingon ang ilang agent nga tagaan kog credit card gikan pod sa kompaniya. Gidawat pod nako kay niingon man ang agent nga naa ra nako ug i-activate ba nako or dili. Wala kunoy annual fee or uban pang hidden charges.

Pero dihang naimpas na akong item, syempre wala na koy utang nila, pero sige pa man gihapon panawag kay naa kuno koy charges sa akong credit card. Wala man nako gi activate ang card. Naa pa gani sulod sa sobre unya maningil man sila, dili ra ba mohunong og tawag.Every 20 minutes samok-samokon gyud ka bisag dunay trabaho ug nag online class akong anak. Disturbo kaayo.

Nitawag na pod ko ug ni e-mail sa ilang customer service para ipaputol og ugaling man gani na activate tog iyaha ra pero dili makontak ug wala gyud reply akong e-mail. Unsay buhaton ani? Asa ta pwede ka reklamo?

Nelda

***

Dear Nelda,

Daghan kong nadunggan nga sama sa imong sitwasyon about anang kompaniyaha. Pwede ta ka reklamo legally pero mao lagi ang kahasol kay mogamit na pod og abogado. Pero og willing gyud ka, why not? You can always file a case. I-compile lang nang imong mga history sa imong emails nga ni request naka nilag paputol or ni request ka nilag pahunong sa pagsigeg panawag kay para magamit sa ebedensiya. Naa pay lain nimong buhaton, kon pwede kang mag change og number ilisi na lang imong simcard para dili naka makontak.Daghang salamat

Papa Joe

(Kon kamo dunay problema ipadala sa papajoesuperb@gmail.com)

Trending

No stories found.

Just in

No stories found.

Branded Content

No stories found.
SunStar Publishing Inc.
www.sunstar.com.ph