Rejoice mopahigayon og agresibong marketing campaign sa Kabisay-an

Sukad sa paglusad sa miaging buwan sa #RejoiceGirlGwapaKaDai campaign. ang Rejoice mohimo og serye sa pagpahibalo pinaagi sausa ka virtual conference karong Huwebes, Septiyembre 9.

Si Maymay Entrata uban sa tulo ka beauty queens nga magrepresentar sa Eastern, Central ug Western Visayas ug ubang lokal nga personalidad mohimo sa labing dako nga Visayas-wide campaign.

“We are excited for this campaign because it gives a lot of chance to the Visayan girls to be their best, also Rejoice will come up with something iconic,” matod ni Nicole Borromeo, Miss Millennial 2019, usa sa tulo ka beauty queens nga bag-ong endorser sa Rejoice shampoo.

Kini ang labing dako nga kampanya sa Rejoice sa rehiyon nga nag-highlight sa 3 ands 1 nga benepisyo.

“Having a mahumot, humot ug healthy nga buhok can easily be achieved with Rejoice, and it’s time for us to show our beauty as a region,” matod ni Chelsea Fernandez, Miss Earth Philippines Water 2019, siya nagrepresentar sa Eastern Visayas region.

Ang kampanya magsento sa oputunidad sa mga babaye gikan sa rehiyon sa pagpakita sa kaanyag sa ilang buhok ug kahigayonan sa pagdaug sa mga papremyo.

Si Kim Crozaldo, Miss Universe Philippines contestant gikan sa Iloilo province, makasigarbuhon nga nahimong kabahin sa kampanya.

“This campaign, is real;ly made for us Visayan girls, and I’m proud to be part of this and I should say this is history because it focuses on us..” matod ni Fernandez.

(Ang Rejoice 3 and 1 shampoo nilusad sa bag-ong variant, Rich Magnolia ug ang quatro pack sachet ang kabahin sa kampanya sa Kabisay-an. (PR)

Trending

No stories found.

Just in

No stories found.

Branded Content

No stories found.
SunStar Publishing Inc.
www.sunstar.com.ph