ABS-CBN, KROMA, ug 917Ventures milusad sa PH’s newest ‘tradigital’

Ning bag-ong panahon, ang ABS-CBN, innovative entertainment company KROMA, ug 917Ventures, nipaila sa “tradigital” viewing sa mga Filipino pinaagi sa PIE, ang labing unang real-time ug multi-screen interactive channel sa Pilipinas nga gilusad ning Mayo 2022.

Ang PIE o Pinoy Interactive Entertainment nagtanyag sa usa ka digital upgrade sa ilang traditional media consumption habits pinaagi sa paghatag kanila og gahom sa pagtan-aw og TV shows, pag-apil sa all-day contests, paghimo og following, ug bisan sa storyline sa teleserye pinaagi sa multiple screens lakip sa TV sets, laptops, desktops, ug mobile devices.

Sa PIE, kadtong audience dili lang tumatan-aw apan well-engaged community nga dunay aktibong papel sa storytelling, game shows, ug talk shows.

“Filipinos are very social. We love hanging out with our friends, doing activities together, and simply having fun together. But this kind of connection is something we abruptly lost at the onset of the pandemic. Filipinos long for collective fun, and PIE hopes to fill that gap,” matod ni KROMA Entertainment CEO Ian Monsod.

Ang PIE mipabalik sa classic game show “Pera o Bayong” nga dunay pagtaas sa ang-ang ug interactive format uban sa mga premyo nga ihatag sa nanan-aw.

Nipaila usab kini sa ubang first interactive teleserye sa nasod nga “UZI,” ug reality show “Palong Follow,” diin ang viewers maghiusa sa pagtrabaho sa pagpangita sa mosunod nga dakong digital content creator sa nasod.

“Our goal as a company is to continue bringing pioneering digital solutions to Filipinos especially as the pandemic lingers. This time, with PIE, we want to bring our kababayans an entertainment experience they can share. We want Filipinos to have a new way to enjoy and celebrate everyday wins to help uplift them despite their daily battles. We want them to feel like we are still together even while physically apart,” matod ni Vince Yamat, Managing Director sa 917Ventures.

Si ABS-CBN Chief Operating Officer sa Broadcast Cory Vidanes niingon nga ang kompaniya nakig-uban sa PIE testamento nga ang organisasyon niduso sa digital pivot.

Ang test broadcast sa PIE nagsugod ning buwana. Ang iyang revolutionary brand sa entertainment makita usab sa 21/7 pinaagi sa YouTube.

Kini accessible sa dili mominos 11 million households uban sa digital TV boxes sa Metro Manila, Cebu, Davao, Iloilo, Zamboanga, Naga, Baguio ug ubang mga lalawigan ug 85 Million digitally-connected Filipinos ning Mayo 2022. (PR)

Trending

No stories found.

Just in

No stories found.

Branded Content

No stories found.
SunStar Publishing Inc.
www.sunstar.com.ph