ANG UFC nipahibalo sa ilang bag-ong panagsabot sa AirAsia sugod niadtong Nobiyembre 4, ang AirAsia magsilbi sa global brand’s first-ever “Official Airline” partner New York UFC®, ang world’s premier mixed martial arts organization.

Ang bag-ong panag-uban, apil sa Asia ug Australia, nagsugod sa naasoy na adlaw atol sa highly-anticipated UFC® 217: BISPING vs. ST-PIERRE, live gikan sa Madison Square Garden sa New York, New York.

“This deal is an indication of how much UFC and the sport of mixed martial arts have grown in Asia and around the world,” sumala sa kasabotqan.

“AirAsia is an innovative and fast-growing brand, we thank them for the support and we’re loo­­­king forward to creating enga­ging branded content for fight fans and AirAsia customers to en­joy.” dugang ni UFC Vice Pre­­si­­dent sa Asia-Pacific Kevin Chang.

“In many ways, UFC’s rapid rise as a global phenomenon parallels AirAsia’s,” matod ni Tan Sri Tony Fernandes, Group Chief Executive Officer sa AirAsia AirAsia nga magsugod sa ilang international activations atol sa UFC’s historic inaugural event sa mainland China karong Nobiyembre 25 sa Mercedes-Benz Arena sa Shanghai.

Kabahin sa iyang pagnaghiusa, ang AirAsia nakakuha og katungod sa signage ug branding sulod sa UFC’s world-famous Octagon atol sa kalihokan sa Shanghai ug pinili nga international UFC events sa 2018.

Sa Fight Night: Silva vs. Gas­telum®, ang AirAsia mosilbi isip presenting sponsor sa pinili nga UFC Fan Experiences sa tinuok rehiyon ug pagpalambo sa national sweepstakes campaign diin anfg duha ka fans makadaug og VIP Experience sa kalihokan sa 2018.

Ang airline brand mogiusa sa multiple UFC-based social ug digital platforms, lakip sa presenisya sa broadcasts and on UFC.com. UFC. (PR)